Saturday, July 5, 2014

Medical Card Kini Lebih Murah!!!

Assalamualaikum wbt. Salam Ramadhan!

 Alhamdulillah, akhirnya berkesempatan untuk update blog ni. Agak sibuk kebelakangan ini menguruskan beberapa perkara berkaitan klien dan pelantikan associate baru bersama saya ^__^

Terima kasih kepada mereka yang menghubungi saya melalui blog ini. Terima kasih di atas kepercayaan anda kepada saya dengan memulakan polisi Takaful dengan saya. Saya merasa amat bangga dan gembira kerana anda memilih Great Eastern Takaful. Semua ini adalah untuk kebaikan anda sendiri dan juga keluarga. Tahniah saya ucapkan!

InshaAllah, selagi hayat dikandung badan, saya akan cuba memberikan servis terbaik untuk anda.
 

 


 Alhamdulillah...ramai yang semakin menyedari kepentingan MEDICAL CARD. Ramai yang mahukan medical card untuk setiap ahli keluarga tetapi apa yang menjadi masalah adalah budget yang kurang mencukupi.

Jangan risau! Sekarang saya ada GOOD NEWS!!!

Anda boleh memiliki medical card dengan hanya RM100 sebulan!!!

Tak percaya??? Betul ni...dah ramai yang kata pada saya, "Eh murahnya? Biar betul??"
Ya betul...Pelan ini sangat sesuai bagi mereka yang budgetnya tight. Tapi sekiranya anda berkemampuan, saya cadangkan anda ambil normal plan yang lebih komprehensif...



Apa-apa pun, anda boleh contact saya untuk perbincangan lanjut. Saya harap anda boleh mesej/whatsapp/email dahulu. Jika perlu saya akan call anda.

Dan mungkin untuk consultation, lebih baik untuk kita set appointment supaya perbincangan lebih jelas. Jangan risau, consultation free sahaja, tak perlu bayar apa-apa yuran. Dan juga saya takkan paksa anda. Nak ambil atau tidak, semuanya terpulang kepada anda. Orait??

Konsep Mudah Takaful

Dalam melindungi diri anda sendiri, anda juga membantu mana-mana ahli yang ditimpa musibah. Ada portion dari sumbangan anda setiap bulan disalurkan ke satu Tabung Takaful. Kiranya anda juga menderma tanpa disedari. Bukankah konsep saling bantu-membantu digalakkan dalam agama?
Jika anda rasa Takaful tidak perlu untuk anda, mungkin anda boleh membantu yang lain dengan menyumbang ke dalam tabung Takaful ini...

 

Hubungi saya untuk FREE CONSULTATION!

Aziemah
019-3663348
aziemahsalleh@gmail.com

No comments:

Post a Comment